W jaki sposób pracuję?

Tworzę autentyczny branding dla osób i firm. Określam, co jest dla właściciela niezaprzeczalną wartością.

Razem wyznaczamy ambicje firmy i uczciwie określamy miejsce,w którym firma się znalazła. Synchronizujemy ambicje właściciela z ambicjami marki firmy.

Przeprowadzam przez cały proces budowania marki osobistej właściciela od opracowania Brand Booka marki po wdrożenie marki w adekwatnych kanałach internetowych.

Tworzę z właścicielem storytelling biznesowy dla firmy oraz integruję istniejące elementy brandingu marki firmy.

10 podstawowych kroków niezbędnych do zdefiniowania i stworzenia unikalnej marki osobistej i firmowej według Ewy Czertak.

  • 1.

    Przeprowadzenie analizy i dokonanie uczciwej oceny dotychczasowych działań brandingowych.

  • 2.

    Określenie obszaru specjalizacji marki.

    2.

  • 3.

    Wybór i koncentracja działań.

    Wybór i koncentracja działań na głównych produktach oferowanych przez markę, na jej najważniejszym atrybucie, a także definicja grona odbiorców poprzez zdefiniowanie istoty ich podstawowych potrzeb.

  • 4.

    Określenie unikalnej wartości marki osobistej właściciela.

    Określenie unikalnej wartości marki to również wypracowanie misji i określenie sposobów jej realizacji – połączenie marki osobistej, jej historii, mitu z marką firmy.

    4.

  • 5.

    Napisanie historii marki osobistej.

    Historia marki osobistej to streszczenie zawierające wszystko, co należałoby powiedzieć o marce, aby wywołać pozytywną reakcję emocjonalną wśród odbiorców marki.

  • 6.

    Wybór kanałów promocji marki osobistej właściciela, określenie narracji dla marki.

    6.

  • 7.

    Nadanie marce charakteru, wyrazistości i osobowości.

    Zrozumienie wyjątkowości, która pozwoli odróżnić markę na rynku i wykorzystać ją do zbudowania realnej wartości dla klienta.

  • 8.

    Stworzenie brand booka marki osobistej/firmowej.

    8.

  • 9.

    Stworzenie kontentu dla kanałów sieciowych.

    Stworzenie kanałów i komunikacji w mediach społecznościowych: Youtube, Instagram.

  • 10.

    Wdrożenie zmian, konsultacje oraz szkolenie w działaniach social media.

    10.